اجاره اقامتگاه بوم گردی کی قباد ایذه - سوئیت گل گندم

(تعداد بازدید: 2161)   خوزستان ,  ایذه ,  قلعه سردبالا  کد اقامتگاه: 604004
شروع از  1400000

1351000 تومان

اقامتگاه بوم گردی کی قباد در روستای قلعه سرد شهرستان ایذه استان خوزستان و در 6 کیلومتری شهر دهدز واقع شده است. این اقامت گاه در زمینی به مساحت 6000 متر و زیربنای 300 مترمربع بصورت 3 سوئیت اقامتی در طبقه همکف بنا شده که سوئیت گل گندم حداکثر ظرفیت پذیرایی از 6 گردشگر را دارد. اقامتگاه در فاصله 150 متری از جاده دهدز به ایذه واقع شده است.
سوئیت گل گندم با معماری از سنگ و گچ و زیربنای 40 مترمربع دارای 1 اتاق (30 مترمربع)، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی بوده  و بصورت کف خواب می باشد. همچنین اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط می باشد.
با قدم زدن در حیاط بزرگ و وسیع و نشستن در آلاچیقی که برای دورهمی و شب نشینی در نظر گرفته شده و چشم اندازش رو به باغ، کوهها و درختان بلوط اطراف می باشد و طعم نان محلی که در اقامتگاه طبخ می شود آرامشی خاص را برای گردشگران عزیز به ارمغان می آورد. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت 1 کیلومتر می باشد. نان محلی در اقامتگاه تهیه و به فروش می رسد.
قلعه سرد یکی از روستاهای شهر دهدز در امتداد کوههای زاگرس است که طبیعت بسیار غنی و سرسبزی دارد و دارای قبرستانی قدیمی است که سنگ قبرهایی منقوش با اشکالی همچون شمشیر و تبر در آنجا یافت می شود و همچنین چنار کی قباد که قدمتی چندین هزارساله دارد گویای فرهنگ غنی آن دیار می باشد. از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف اقامتگاه می توان به آثار باستانی کولفرح (42 کیلومتر)، اشگفت سلمان (50 کیلومتر)، دهکده گردشگری زراس (25 کیلومتر)، قبرستان قدیمی (8 کیلومتر)، آبشار شیوند (51 کیلومتر) و دریاچه سد کارون 3 (27 کیلومتر) اشاره کرد.
- در این مجموعه واحدهای اقامتی دیگری با کدهای زیر در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد:
سوئیت شوار "604005"
سوئیت شولیز "604006"

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1400000 تومان
1351000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی کی قباد ایذه - سوئیت گل گندم

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر

سوئیت شامل 1 اتاق (یخچال و سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات آشپزی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر آبی. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی کی قباد ایذه - سوئیت گل گندم:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید